فن

أحلى ولا أوحش.. كريم فهمي يرد على المقارنة بين بناته وابنة نانسي عجرم

يزال الفنان كريم فهمي يتعرّض لانتقادات وهجوم من قِبل بعض المتابعين على مواقع التواصل الاجتماعي، بسبب حرصه على إخفاء ملامح بناته، خلال الصور التي نشرها من حفل زفاف شقيقه الفنان أحمد فهمي.

كتبت إحدى السيدات عبر حسابها على Twitter: “كريم فهمي حاطط قلوب على صور بناته في الوقت اللي نانسي عجرم منزله فوتوسيشن لبنتها اللي عمرها شهور وزي القمر ما شاء الله.. طبعا هو خايف على بناته من الحسد واللي واضح إنهم أحلى كتير من بنت نانسي”.

انفعل كريم بسبب هذه التغريدة، ورد كاتبًا: “مش قصة أحلى ولا أوحش.. قصة إن أنا حر بس للأسف السوشيال ميديا ادت ناس كتير حق التدخل في الحياة الشخصية.. يعني حضرتك مقدرش أقولك بتلبسي ده ليه ومتلبسيش ده ليه زي فلانة مثلا متحررة.. كده ابقا قليل الذوق. شكرًا”.

جدير بالذكر أن الفنان أحمد فهمي احتفل منذ أيام بزفافه على الفنانة هنا الزاهد.

حضر الحفل عدد كبير من النجوم منهم أحمد عز وكريم عبد العزيز وإسعاد يونس ومحمد هنيدي وسمير غانم ودنيا سمير غانم وزوجها رامي رضوان وأحمد حلمي وياسر جلال وفتحي عبد الوهاب وأكرم حسني ويوسف الشريف وعمرو يوسف وماجد المصري ومحمود عبد المغني وأشرف عبد الباقي ونجوم مسرح مصر وغيرهم من النجوم، والإعلامية منى الشاذلي وعدد من نجوم كرة القدم.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق