حوادثسلايدر

اخرة الجدعنه… شاب يحاول انقاذ فتاه من مسجل خطر يتعرض لطعنه بالقلب

خال المجنى عليه:كلوبيالى من أجدع الشخصيات إللى تقابلها فى حياتك
والدة القتيل :هوا اللى ليا…..نا عاوزه حق عيالى الاتنين
خال الجانى: الواد ده شيطان …طول عمره بيعمل مشاكل…

هيئته ليس كهيئه شخص طبيعى، يمارس سطاته على اهالى الحى ، اعتمد على ذراعه للوصول لأى شئ ،وفمثل هذا اليوم فعل مايفعله ومارس سلطاته على إحدى السيدات بتفتشيها للحصول على اموالها ولم يمر ذلك مرور الكرام،
فشهامه ابن البلد “كلوبيالى “ورغبته فى إنقاذ السيدة جعلته يطعن بالقلب ويفارق الحياه.
“نا عاوزه حق ابنى…البلطجيه كترت اوى فالبلد “هكذا بدأت والداته فى حديثها ل “مصر اون لاين “تعبر عن حزنها وألمها فى فقدان عزيزها ودخول ابنها الاكبر” آمين “السجن بعد الحادثه مشيره إلى اصابته بالصرع .

كابوس

“كلوبيالى من أجدع الشخصيات …اللى تقابلها فى حياتك …حرام يتعمل فيه كده …حرام يموت ..” هكذا بدا خال كلوبيالى بالحديث عن ابن اخته ،والحزن يسيطر عليه.

وقال خال الجانى م.م “عارف الشيطان اللى بيتصرع …بيعض أقرب الناس ليه..ابن اختى طول عمره بيعمل مشاكل وفاهم القانون اكتر من اى حد ”

انتهت حياة كلوبيالى على يد تلك المسجل الخطر ، ويؤكد الأهالى على رغبتهم فالقصاص حتى يهدئ نار قلبهم وفى انتظار العداله الرادعه .

البدايه بدات بتلقى قسم المرج بلاغا من أحد الأهالى بحدوث مشاجره بين شابين وأسفرت عن وفاه الاخر وعلى الفور انتقلت قوه برئاسه الرائد أحمد طارق ومعاونه النقيب إسلام شعبان إلى مكان الواقعه ، والقت القبض على الجانى وذلك برئاسة المستشار أحمد شديد .

Author: Hosam Mohamed

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق